Alla inlägg under september 2010

Av Saga - 29 september 2010 07:53

  Hej!


Då va det onsdag igen o min plutt åker hem te sin pappa..

Så nu är det några dagar av saknad o sen kommer hon på lördag igen   


  Min stora Tjej=)


Sitter o mumsar persika o lyssnar på min nya favoritlåt .

"Snuff" med Slipknot


"So if you love me let me go
And run away before I know
My heart is just too dark to care
I can´t destroy what isn´t there"


Den texten verkar vara skriven om mig   


Mer frulle o sen städa lite tänkte jag =)

Ta hand om er =)


Chill // Saga


Av Saga - 28 september 2010 08:26

Lite blandade bilder !!   

  Jimpa =)


Min "mangagubbe" Aldrig målat en sån innan

    Alec=)


Jim, Alec, Sophie o Cassie i väntan på bussen

    Jimpa o ALec.. Tittat på "hitta Nemo"

 

Syster Lisa =)


Längesen jag bloggade nu ....

Har tappat intresset.

Finns inget kul att skriva om :(

Livet rullar på som vanligt


Men nu kom lite bilder på allt möjligt kul o hoppas att det e bra med er =)

Ps. Min MOBIL FUNKAR IGEN   


Cya // Saga


Presentation


Love was just a word??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Era Funderingar =)


Ovido - Quiz & Flashcards