Alla inlägg under juli 2010

Av Saga - 28 juli 2010 15:54

hellooow


Va jä*ligt längesen nu !!!

Har inget vettigt att skriva dock ... Har storstädat idag o nu sitter jag o Malin o bara tråkar ...

Sophie har åkt te sin far o så kommer hon inte igen förens nästa fredag   

Jag kommer ju längta ihjäl mig =(


En bild me ...


 

Så SNYGG!!!!!!


Chill // Saga


 ღ


Av Saga - 23 juli 2010 08:12

From the mountain tops, where the wind blows
To the green valleys down below.
Where the snow melts and the rivers flow


Where the trees grow, and the air is clean.
Where nature's free do to her thing, everything is one if you know what i mean.
I just want to live my life.


 


Love Nature // Saga



Av Saga - 21 juli 2010 10:56

Frulle på CK med Malin   


 

Best Friends 4-Ever     


Chill // Saga


Av Saga - 19 juli 2010 09:29

 

Lite mörk bild men så skulle jag vilja pierca mig   

Lyssnar på musik o tråkar .... Ska gå bort o köpa cig o sen hem os täda så man får något gjort =)


Chill // Saga



Av Saga - 17 juli 2010 06:07

Ffs vad jag e trött   

I går va jag nog sjuk för jag kallsvettades så jag höll på att bli tokig,

Sov nästan hela dagen o mådde bara dåligt

Vaknade jag för 40 minuter sen o kunde inte somna om så nu sitter man här igen


Har inget kaffe filter så jag ska bort te cigarren sen o handla lite tänkte jag

Nu har Sophie bestämt att hon ska åka te göteborg med Ebba o sin farmor så hon kommer inte igen förens på fredag (kommer längta ihjäl mig)


 

Chill // Saga


Av Saga - 16 juli 2010 07:50

Mådde inte bra igår =(


Idag är det lite bättre så jag ska hänga på mirre o hjälpa till jobbet   


Work on // Saga



Av Saga - 15 juli 2010 09:55

migrän satan ...

orka blogga då   


  Dani Filth "så sexig" GE MIG =)


CHill// Saga


Av Saga - 14 juli 2010 17:26

Nu har Sophie åkt te sin Pappa   

Jag hatar onsdagar för det e då hon åker hem o jag inte har en aning om vad jag ska göra med min tid.... Nu har jag ju hunden oxå o han e ju inte smidig att ta med sig om man vill någonstans ...

Men lämnar honom i morgon te syrran för jag jobbar fredag =)

Sen e jag helt ensam hemma   


Ska ev gå kvällspromenad med Jimmy om han ringer senare OM det blivit lite svalare så hunden PALLAR GÅ hahhahha


Nu blir det ta hand om onda ryggen aj aj ....


Njut vid en sjö ni som kan // Saga



Presentation


Love was just a word??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Era Funderingar =)


Ovido - Quiz & Flashcards