Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Saga - 1 juli 2010 08:27

Looking back at me I see that I
Never really got it right
I never stopped to think of you
I'm always wrapped up in things I cannot win


You are the antidote that gets me by
Somethin' strong like a drug that gets me high

What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold

Cold, to you, I'm sorry 'bout all the lies
Maybe in a different light
You can see me stand on my own again
'Cause now I can see me

I never really wanted you to see
The screwed up side of me that I keep
Locked inside of me so deep
It always seems to get to me

I never really wanted you to go
So many things you should have known
I guess for me there's just no hope
I never meant to be so cold


 

Sorry   


Chill // Saga


Av Saga - 1 juli 2010 06:39

  

Nu börjar jag bli lite nervös =)

Jag undrar då hur min underbara Syster Lisa känner hahah

Hon ska nämligen gifta sig på lördag  och jag har ju redan sett klänningen så jag VET att hon kommer va så himla fiiiiin. Tvillingarna och Maken kommer säkert vara jättefina med ... Åh vad jag längtar=)


  Lisa med Felicia & Ella

Tyvärr e bilden lite suddig men va den enda jag hade med dom på sammabild


Jaha vad hände igår då ? Först städade o dammsög jag lite sen kom Carro på en kaffe o sen kom Malin oxå. Vi körde hem Sophie o sen va Malin med mig på mitt läkarbesök. Hade en sprucken cysta o en som va på väg att spricka   

 

Är så trött på att få dom hela tiden för det gör så fruktansvärt ont när dom kommer / spricker, så jag funderar på att ta bort P-staven istället.... men då måste man tänka på det sen me.


Tobbe kom en sväng på kvällen o vi satt o snackade en stund sen så satt jag o pratade med en trevlig kille på msn. Ovanligt med trevliga killar där. Dom flesta tjatar bara om att man ska sätta på camen o visa *boobsen*   

Taskigt för dom.


Pratade även en stund med Mia på FB o sen va jag trött o gick o la mig...

Va ändå uppe rätt länge för att vara mig hahaha


Nu ska jag koka mig lite kaffe o avnjuta det med en välförtjänt cigg


På återseende // Saga



Presentation


Love was just a word??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Era Funderingar =)


Ovido - Quiz & Flashcards