Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Saga - 7 juli 2010 06:42

Drar till med en liten dikt jag skrivit oxå så här på mogonen


Förlorad kärlek!!


Jag tänker för mycket
för mycket på dej

Det tynger mitt hjärta
och smärtar bara mej

Förr fanns det kärlek, värme och kel
nu är du bara frusen, kall och stel

När jag tänker tillbaka på livet med dig
så känner jag bara
Att du SÅRADE och FÖRSTÖRDE mig!!


 

Enjoy // Saga


Av Saga - 7 juli 2010 06:06

  

Lite vresig idag ... Vaknade halv 6 idag fastän jag gick o la mig senare än vanligt ... Hmm det ska jag inte göra om haha..


Blev varse igår om att det är andra som råkat ut för idioter på bdb. Att inte ens en sida för barn / tonåringar kan få vara utan perversa 32 åringar som skriver till 10-åringar om dom inte kan "lära känna varann mer"   

Dottern är duktig på att säga till om det är något mysko o på FB ligger hon dold o får inte acceptera en vänförfrågan utan att veta vem det är. Det va kravet för att hon skulle få ha sin FB-sida o det har hon skött väl ... Men Mamma e på o frågar vilka alla är ändå hahahh (Jag måste ju ha koll)


Sen kom jag på att

 det är inte lätt att vara ensam, omogen o svartsjuk   


I dag ska jag o Sophie ut till Carro o hennes barn så jag hoppas att det blir fint väder så vi kan sola o bada och än så länge ser det ju lovande ut   

Åker ut ganska tidigt så vi får mogonkaffe när vi kommer hihi mysigt

Det är alltid otroligt mysigt o avkopplande att komma dit.


   

Fördriva tiden med att ta den lilla disk som finns, lyssna på musik och sen väcka Sophie kl 8 för frukost o "packning" sen går bussen 9.14


Cya soon // Saga


Presentation


Love was just a word??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Era Funderingar =)


Ovido - Quiz & Flashcards