Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Saga - 5 juli 2010 19:18

Fan .....

har migrän men har städat hela lägenheten, dammsugit  o torkat golvet

Sen va jag o hälsade på Lola ...

Min Ängel hihi o vi satt o pratade en bra stund =) 

Innan jag va tvungen att gå hem för det va en viss Man här o hälsade på   Malin va här oxå o vi hade mkt trevligt snackade massa o Han klagade på att jag röker för mkt hahahah


Nu snackar jag med Christian på MSN hihi han e så snäll min vän =)


Sophie e på bio med Ebba o några andra på Twilight eclipse

Hon komer va helstirrig när hon kommer hem hahahah

 

Näe nu pallar jag inte mera ...


Bye // Saga


Av Saga - 5 juli 2010 12:51

I can´t really sense my souroundings


Nothing there to lightning up my way


Honestly I don´t know were I´ll end up at last


My mind in complete haze


  R.I.P min underbara Älskling   


Inte meningen att nån ska fatta men någon gör det ....


Love // Saga


Av Saga - 5 juli 2010 09:35

Lite bilder på allt möjligt   

  fr vänster. Emma, Farmor, Helena       Mina Nails som jag hade på bröllopet     Carro leker med barnen i poolen      Wilma o Wille softar i skuggan ....   


O lite annat   



Smoking kill so they say,

You should have seen the ratings that day 


 


Take Care // Saga



 ღ


Av Saga - 5 juli 2010 07:06

Vart näst inpå omöjligt att sova inatt .... Så varmt o kvavt.

Men nu är det riktigt sval skön luft ute.


  Min Chilla kom igår o vi va o badade i västersjön med Malin


Ut o sola med er // Saga




Presentation


Love was just a word??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Era Funderingar =)


Ovido - Quiz & Flashcards