Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Saga - 25 maj 2010 10:36

Home again !


Glömde ta kort på Vovve ute men VAD DUKTIG HA VA!!! Han gick största delen av promenaden UTAN koppel  


 

     


Bacchus o Jag   


Nu har jag även hunnit måla naglarna o pratat med Marienne om min reseförsäkring... Ska ev åka med Edde te Grekland o bara softa i 1 vecka  

Vadå SOFT =)

Så idag ska vi kolla på bikini o ev köpa nån klänning hoppas jag hehe

Snart kommer väl Mor oxå o ska hämta Vovve igen . Sen kommer ju han imon igen   

Cya så länge // Saga



Av Saga - 25 maj 2010 07:32

God Morgon   


Nu har Sophie åkt till skolan o jag väntar (visserligen en smula otåligt) på att Mamma ska ringa. Hon ska komma o lämna Bacchus   Vi ska gå på låååångpromenad hihih ... Ska ta lite fina bilder me (om jag kommer ihåg) så jag kan lägga upp dom sen .


Det va ju inget guldväder som jag hade hoppats på men det e ju heller inte kallt.. O man blir ju faktiskt varm av att gå + att jag ska ha honom i morgon med, då kanske vi har bättre lycka med vädret. Vem vet ?

Nu blir det diska lite


 


Chill // Saga


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love was just a word??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Era Funderingar =)


Ovido - Quiz & Flashcards