Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Saga - 26 maj 2010 17:42

  

Nu har jag fått resväskan o mysdressen ...

Dagen har gått i 120 så jag e helt slut ...

blev bara kort nu ...   


// Saga


Av Saga - 26 maj 2010 15:09

  

Här e jag IGEN   


Har glömt att skriva att jag gärna vill att ni ska kommentera bilderna eller texten.... Vore kul att få lite respons på det man skriver   

Nu ska jag iväg o äta o sen shoppa lite =)


 

Puss på er // Saga


Av Saga - 26 maj 2010 13:10

  

Hello igen =)

Nu har jag varit på långpromenad med Bacchus o han gick HELA strandvägen UTAN KOPPEL .... shit va duktig han va  

Mamma kommer väl snart o hämtar honom!


       

 

    


Där e ögat  


Nu hinner jag inte skriva mer ska bli bjuden på middag o sen handla lite till hehe

Bäst att va spoiled  


Chill // Saga



Av Saga - 26 maj 2010 08:08

  

Så lycklig e jag just nu ...

Igår betalades resan så nu bär det iväääääääg te solen på måndag.

Underbart   Skiathos, Grekland blev det tillslut!!

I går va vi även o köpte bikini o en "strand"tunika

  För ovanlighetens skull fanns det bikinis i ENDAST 1 storlek mindre i kupan på överdelen hahahha Visst va det härliga färger =)


Egentligen hade det varit skönt att sola solarie i varje fall 2 eller 3 ggr innan man åker för att slippa ge kroppen en världschock i solen. Va ju ett tag sen man såg solen ju.


Idag så kommer Mamma kl 10 o lämnar Bacchus men jag minns inte hur länge han skulle vara.

Jag har även satt in en rosa leopardmönstrad lins i ögat (en sån som Sophie har på bilden i ett tidigare inlägg) och så ska jag städa av tänkte jag.

Men först ska jag o Vovve på promenad längst vätterstranden sen sover ju han bara ändå hahahh fusk.

Han sover o jag städar hihi


NEEEEEEEEEEEJ  

Kom på att min dammsugare e trasig. Munstycket lossnar hela tiden så man blir tokig. Tror jag ska vara "MulleMeck" o tejpa ihop den  


Nu ska jag sminka till mig lite så jag e klar tills Mutter kommer.


Byye // Saga



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love was just a word??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Era Funderingar =)


Ovido - Quiz & Flashcards