Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Saga - 14 juni 2010 20:25

Hellow!!

Då sitter man här igen hahha   

Men vad fan det finns ju inget att göra......

Drar ev o hälsar på en polare men vet inte än ...Blir kul i så fall

Alltid roligt att TRÄFFA sina vänner o inte bara tjöta med dom på nätet

  

Chill // Saga


Av Saga - 14 juni 2010 17:48

Fått tillåtelse att länka te musiken av X...


http://www.ubetoo.com/player.aspx?mediaid=24799

Legalize e det som kommer upp men lyssna gärna på dom andra oxå ....

skitbra låtar med wrickade texter ... love it

  

så jävla skön =)


 

Cya // Saga


Av Saga - 14 juni 2010 14:54

alcohol is the poison I´m gonna warn my kids about!!!!


Nu kommer en text som SÄÄÄKERT kommer störa massa folk men....

FUCK THAT!!!


"I just wanna smoke my weed and get high,

I don´t fuck with you, you fuck whit me, WHY??"

 

Lyssnar på X på Ubetoo .. låten heter Legalize o X är en ytlig bekant som verkligen skriver shyssta texter om allt möjligt .....Skönt o avslappnande


Aja, arrest me // Saga


Av Saga - 14 juni 2010 07:50

Då ska man gå upp te hospitalet o fylla medicinklockan!

  <---- sicken dåre


Det e ju inte så roligt när det känns som att det e minusgrader ute.

Sitter här med min kaffekopp o lyssnar på X.... Låten heter Revenge och jag måste fråga om det är okay att jag länkar till den på min blogg för den e skitbra. Visserligen e det HipHop men det va jävligt bra   


Nu får vacktiskt veckan ta o skynda på sig lite för jag saknar Sophie så jag håller på att bli tokig    ska tvångs krama henne när hon kommer   


 


Over and out // Saga


Presentation


Love was just a word??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Era Funderingar =)


Ovido - Quiz & Flashcards