Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Saga - 18 juni 2010 19:49

 


Jag är en orolig själ
I ett alltför invecklat system
Som är så skickligt skapat
Att ingen vet några svar
Min hjärna vill bry sig
Men orkar inte tänka klart
Jag vill så väldigt mycket
Men ingenting blir av   


 

Nya nailsen !!!


Cya // SAGA
Av Saga - 18 juni 2010 19:29

Cause Its a dirty world
Yesterdays trash teen
Hollywoods beauty queen


And shes a dirty girl
Tattoo,cigarettes,cocaine,no regrets
Nothings for free in the dirty world

 


Sweet // Saga


Av Saga - 18 juni 2010 17:12

  

Känner mig djävulsk idag hehe !!!


Vaknade halv3 i natt med värsta värken i magen   

Tog nån timme innan det släppte o jag kunde somna om...


Vaknade rätt så sent men hade ont som fan o kom på att jag hade ju inte ätit nått.... MAlin kom med winerbröd hehe...


 


Vi va en stund på stan o malin köpte leggins o nått annat ... O jag fick naglar o Malin målade sina me ,...  hehe


 

      

Sen satt jag o snackade en bra stund med Min illa SNÄCKA Sussie...  


Mycket trevligt o hon hade roliga saker att berätta  samtidigt som jag snackade med Daffy, Malin o DAnne hehe kvinnlig intelligens att kunna sköta flera saker samtidigt heheh   

Nu ska jag bara slappa =)=)


Chill // Saga


Presentation


Love was just a word??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Era Funderingar =)


Ovido - Quiz & Flashcards