Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Saga - 26 juni 2010 08:23

  

Lyssnar på musik som vanligto snackar med Niina på FB =)

Hon e så snäll o skulle visst hämta Wiskey´s mamma idag


Gårdagen va mycket trevlig ... Jag o Lalle spelade badminton, solade lite  o sen käkade vi mat o tårta o sen vilade middag.

  Pappa vilar middag =)


Sen va det Elmiafältet så Bacchus kunde få springa av sig o han träffade en tjejboxer som han busade lite med typ 2 minuter tills han va helt slut hahaha Vi hämtade Lalle efter hon slutat jobbet o åkte hem för att starta grillen =)

       

Efter vi hade käkat satt vi o pratade en sväng o hade trevligt sen körde Mamma hem mig o jag satt lite vid datorn o gick o la mig sen. O nu sitter man här igen hahhahah Men Sophie kommer idag så det blir roligt =) osså skulle vi ev åka med Malin o Jonas te Martin ikväll o umgås lite

jaja det blir säkert en kanondag   


Chill // Saga


Presentation


Love was just a word??

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Era Funderingar =)


Ovido - Quiz & Flashcards